Zwroty i reklamacje

/userdata/public/assets//FORMULARZ%20ZWROTU%20TOWARU%20PDF.pdf 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/paragonu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
"BABY BOX" Anna Skomra
ul. Prof. R. Bagińskiego 5




Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

"BABY BOX" Anna Skomra
ul. Prof. R. Bagińskiego 5


Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 Uwaga!

Zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
1714021359113023
Sklep internetowy Shoper.pl